Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
DREPTATE PENTRU FLORENTINA
8 octobre 2010

FaceBook: SEMNATI PENTRU ELIBERAREA ASISTENTEI DE LA MATERNITATEA GIULESTI

Just found THIS on FaceBook - please join!

SEMNATI PENTRU ELIBERAREA ASISTENTEI DE LA MATERNITATEA GIULESTI

IN ROMANIA TREBUIE SA EXISTE DREPTATE! 

Spăşită, gârbovită şi cu cearcăne, asistenta Florentina Cârstea a implorat clemenţă magistraţilor. Nu crede că e vina ei! Nu se consideră vinovată câtuşi de puţin demoartea bebeluşilor! Recunoaşte că a greşit când i-a lăsat singuri la Terapie Intensivă, dar nu vrea să ia asupra ei întreaga tragedie de la Maternitatea Giuleşti. Sunt declaraţiile asistentei Florentina Cârstea date în faţa magistraţilor de la Judecătoria Sectorului 6.
Aceştia însă nu s-au lăsat înduplecaţi de cererile femeii şi au judecat rece datele din dosarul înaintat de procurori.
"Copilaşii aceia erau pentru mine mai mult decât nişte pacienţi. Mă simţeam ca o mamă pentru ei. Am şi eu acasă un băiat de 12 ani şi ştiu ce înseamnă să fii părinte. Nu o dată când eram liberă de la serviciu, am trecut pe la Giuleşti să văd ce-mi fac micii pacienţi. Le cumpăram atât cât îmi permitea salariul diverse medicamente sau câte o jucărioară să-şi aducă aminte de mine. Niciodată nu mi-am luat meseria în râs pentru că ştiu cum este să fii responsabil de viaţa cuiva. Recunosc că am greşit atunci când am părăsit încăperea, dar nu mă consider vinovată de moartea micuţilor", spune asistenta Florentina Cârstea.
"Florentina îi iubea foarte mult pe acei bebeluşi. Acum ea nu mai este om. Nu doarme, nu mănâncă şi tot timpul imploră Cerul să nu se mai prăpădească vreun alt copilaş. Sa fie cercetată pentru greşelile ei, pentru că este inuman să fie «în lanţuri» un om care şi-a dedicat toată viaţa salvării altora", spun colegele asistentei.
Cei care o cunosc de când era o copilă ne-au spus că femeia terminase de curând a doua facultate (medicina), însă nu a acceptat nici în ruptul capului să fie mutată de la Terapie Intensivă pentru că iubea foarte mult micuţii şi voia să le fie de folos acolo.

Comentarii

Titu wrote at 6:24pm yesterday: asta-i legea,fraierii la pirnaie si "DESTEPTII" acasa,ca de,au studii mari si bani multi,si legile sint prea marunte pentru ei.

Felicia wrote at 3:24pm yesterday: este de neconceput cum medicii inca ascund in spatele asistentilor medicali lipsa lor de profesionalism. La nivel european asistentul medical face cariera ca si un medic in Romania legislatia nu trebuie schimbata pentru ca ar primii suturi in spate la greu domnii medici si nu ar mai putea sa acuze asa usor un asistent de lipsa lor de competenta....rusine cadrelor medicale...de la simplu medic de sectie la cei care se joaca de-a directorii de spitale pe banii nostri. 

Buzatu wrote at 12:00pm on October 6th, 2010: Nu mă îndoiesc că până la urmă, dreptatea va triumfa. Deocamdată mi se pare inadmisibil ca această persoană să fiie ținută în arest pe perioada desfășurării procesului, în timp ce infractori violenți sunt eliberați pe bandă rulantă. Este un abuz și avem cu toții obligația de a susține această victimă. Am scris despre asta, luna trecută: http://horatiubuzatu.wordpress.com/20...

Monica wrote at 7:34pm on October 5th, 2010: In puscarie ar trebui sa fie cei care au redus personalul din sanatate, nu fata asta... ea oricum se impartea intre mai multe sarcini/etaje din acea cladire. Nu le e rusine s-o tina inchisa ca pe un infractor, in timp ce adevaratii nemernici s-au spalat pe maini si isi vad de netrebniciile lor ? Suntem un popor las si acceptam toate anomaliile. :(

Sophia wrote at 1:21pm on October 5th, 2010: Trebuie eliberata imediat , nu are nici o vina e-o victima a sistemului si guvernului actula , RUSINEEEEEEEEEEEEEEE SA-LE FIE

Publicité
Publicité
Commentaires
DREPTATE PENTRU FLORENTINA
Publicité
Derniers commentaires
Publicité